15:26 Plask.

Jag har beskurit bilden och rätat upp den lite. Och så har jag sänkt mättnaden i bilden så att färgerna inte var lika skarpa och skrikiga. Jag sänkte bara lite, och så ökade jag lite kontrast å det mörka för bilden var så ljus och fokuset var på själva plasket så jag har lite diskret försökt att sudda lite så att fokuset dras till fötterna.
Bilden är tagen sista dagen i Italien då vi bara badade i poolen.

Vad ska jag klicka i för kategori? Det är ju typ ett porträtt, inte riktigt Vatten och droppar. Asså, det är ju ett annorlunda porträtt... Jag skapar en ny kategori. "Rörelse" eller kanske "Sport"..? Rörelse låter lite fånigt men... Rörelse får det bli... ;)




Kommentarer
Carro

sv; Taaack så mkt! <3<3<3 Jag använder min mammas kamera som är blandning mellan kompakt och system. Skrev om den i mitt första inlägg. :)

2012-05-03 @ 15:13:26
URL: http://photographsbycarro.blogg.se/
Carro

sv; taaack så mkt! <3<3<3 Jag använder min mammas kamera som är en blandning mellan kompakt och syste. skrev om den i första inlägget :)

2012-05-03 @ 15:14:28
URL: http://photographsbycarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0