16:06 Beach.

CANON eos 600D - 1/125 sek slutartid - ISO-125 - 35 mm brännvidd
 
Bara en bild jag tog på stranden, den dagen jag hade med kameran dit. Det blev dock inte jättemånga bra bilder där, och jag tog inte så många heller. Jag hade önskat att jag hade med kameran nästan varje dag, men jag var ju såklart rädd att få sand i den!!! Tycker det är en härlig bild, tänkte inte så mycket när jag tog den eller något. Men se vilken timing på killen som gräver där långt fram på bilden, haha.
Jag har inte redigerat bilden alls, jag har möjligen beskurit den, och ändrat storleken såklart. Och lagt dit min vattenstämpel. 
Jag har inte redigerat någon av bilderna från Grekland förutom beskärning och vattenstämpeln!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0