18:22 Photoshoot.

Massa photoshootar hit och dit. Nej, skoja, men nu har jag och Lotta haft en liten photoshoot. Inte alls lika lång eller många bilder som den jag och Carro hade för ett tag sedan. Men här är de!
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
Bilderna är beskurna, jag har konverterat dem till svartvit och använt "plåster"-funktionen till att "plåstra" bort skravar mellan garderobsdörrarna som vi använde som bakgrund. Jag ljusade även upp bakgrunden en gnutta och gjorde den lite mer suddig, för mina garderober är inte de renaste i stan.. Det gjorde jag i Adobe Photoshop Elements 9.
Vi använde P-läget på kameran och blixten. Jag orkar inte skriva alla inställningar på bilderna, eftersom dom blev lite hur dom ville med P-läget!

Och så ska jag fixa en "vattenstämpel" till mina bilder, så att det blir svårare för 'skurkar' att sno dom. Och om ni inte visste det så är det självfallet förbjudet att kopiera mina bilder, och andras bilder om du inte har tillstånd! Där fick ni lite information, sådär lite innan skolan börjar (:c). 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0