14:51 Scared cat.

Canon EOS 600D - 1/125 sek slutartid - ISO-1600 - 55 mm brännvidd
 
Det var på en restaurang där den här katten var. Riktigt såriga öron och så :c Stackars katt, men så är det med vildkatterna, de slåss och bits.
Jag stör mig ENORMT på handen (min brorsas hand, han gav katten bröd), och jag satt i ungefär en halvtimme och försökte ta bort den i photoshop, men lyckades inte. Jag blev väldigt besviken, dels för att jag inte lyckades, dels för att den verkligen är ivägen även om den inte drar till sig uppmärksamheten och dels för att jag spenderade en halvtimme för ingenting... Men ja, sånt är livet.
Någon på gatan tappade något, och katten reagerade såklart. Jag gillar att ma faktiskt ser rädslan i dens blick.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0