12:39 Vattenfall.

Canon EOS 600D - 1 sek slutartid - ISO-100 - 49 mm brännvidd
 
Jag hade min klippan som ni ser längst ner som stativ. Inte så mycket att säga om bilden.. Jag testade lite olika slutartider och en sekund var nog det längsta jag kunde ha utan att det blev alldeles för ljust.
Som sagt så är det bara bilden på pojken som är redigerad, från bilderna från Grekland, så bilden är helt oredigerad.
Det här är då sista bilden från Grekland! Jag hoppas verkligen ni uppskattar det, så kommer det andra bilder när jag har fotat något. Det har jag inte gjort på så länge, ska kanske gå och försöka komma på något nu? Smart där!
Och förresten: ser ni häxan i vattenfallet?! Svar på vart den finns hittar ni här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0