17:19 A glass full of water.

Canon EOS 600D - 1/400 sek slutartid - ISO-3200 - 25 mm brännvidd
 
Fotade denna för ett tag sedan, med min bror som vattenhällare. Jag fick idén från när vi år bara några minuter innan och jag hällde vättnet väldigt fort. Det såg väldigt "häftigt" ut så jag tänkte att jag ville fota det. Det vart inte lika bra på bild som i verkligheten. Det blev några väldigt bra bilder, där man såg det jag ville fånga, men det var innan jag kom på att jag skulle dra upp slutartiden, så de bilderna var inte så skarpa... :c
Jag redigerade den som vanligt i Adobe Photoshop Elements 9, då jag beskärde den och ljusade upp den. Den var väldigt mörk innan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0