17:21 Närbilder på droppar.

På alla bilder var det hemskt ljus på, så jag behövde göra dem svartvita :/ Ursäkta det, annars har jag bara rätat upp dem och beskurit dem i Picnik.

Jag fotade i förrgår tror jag, och tog macrobilder på droppar. Tänk hur roliga dom kan se ut!


Rätt stort mellanrum här, men jag orkar inte fixa till det..


Inte så bra skärpa på denna, men jag var bara tvungen att ta med den, den ser så rolig ut! ;)







Vilken var din favorit? Jag vet att de inte är världens skarpaste bilder, men jag använder fortfarande bara en kompaktkamera, men jag har tillräckligt med oengar så att när jag slutar sexan i juni så ska mamma och pappa betala resten av en systemkamera till mig! :D Då blir det betydligt bättre bilder!
[Jag klickar i vatten och droppar och inte närbiler, eftersom att det är droppar...]




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0