22:48 Slutgiltig spårvagn?

 
Frågade mina vänner på KIK om effekterna också och under tiden kom jag på den här effekten. Den heter Yester color i picmonkey och sen fixade jag någonting , kommer inte riktigt ihåååååg, men sänkte mättnaden och la på nån till effekt. Jag blev rätt nöjd med resultatet, fastän jag föredrar helt redigerade bilder. Ingen av mina vänner värkar göra det, men ja, vad tycker ni? Redigerade eller ordeigerade bilder? Men jag gillade den med den här effekten på, kanske ska börja med lite mer effekter. Förut använde jag alltid effekter som ni kanske kommer ihåg..? ;) Det här är nog den slutgiltiga för min del! Och jag vill ha den lite rörig, allt ska inte vara hundra procent uttänkt eller helt clean... 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0