17:09 Japanska körsbärsblommor.

Första maj var jag, min familj, min mormor, mammas moster och mammas kusin i kungsträdgården i Stockholm och då fotade jag lite. Endast med min och mammas mobilkameror, men de blev rätt bra. Kollade snabbt igenom bloggen och konstaterade att jag inte hade lagt upp dessa. Jag är väldigt ledsen om jag har gjort det , men ja. Här är dem!

Dessa åvanför är tagen med mamma Iphone-kamera. De är beskurda och på vissa har jag ändrat ljuset lite på, för det var typ motljus överallt?
De här under är tagna med min HTC Wildfire S-kamera. (är noga med vad det är för mobil så ni vet vad det är för kamera etc. etc. inte för att skryta eftersom det var någon som trodde det?)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0