23:47 Carros tävling!

Hallå allihopa! Ledsen för dålig uppdatering, men på måndag eller något så blir det uppdatering! Troligen ingenting fram till dess.
Men i det här inlägget skulle jag inte prata om det, utan jag ska tipsa om min vän Carros tävling, som hon har på sin fotoblogg! Kolla gärna in där genom att klicka HÄR! Den avslutas nog rätt snart, men jag vet inte riktigt, så passa på!
 
sommarbild! jag tror att det är temat, kommer inte ihåg just nu, lite trött och grejer.. 
 
Här är en bild som jag lånat av henne, hoppas det är okej Carro! Du kan även klicka på den här bilden för att komma till hennes blogg !
 


Kommentarer
Carro

Tack så mycket <3

2012-07-18 @ 16:55:51
URL: http://photographsbycarro.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0