23:24 Dresinhjul.

CANON eos 600D - 1/60sek slutartid - ISO-500 - 33mm brännvidd
 
Jag har redigerat den i Adobe Photoshop Elements 9 och Picmonkey, som är likadant som picnik som jag har berättat om för rätt länge sedan. Det stängde och så öppnade dom Picmonkey, men ja. I Photoshop baskar jag den och redigerade bort ett störande strå, som av någon anledning blev skarpt trots den långa slutartiden. I Picmonkey la jag en svag svartvit effekt längs sidorna.
Jag tycker bilden var rätt cool, tog den när jag satt som passagerare. Vi hyrde tre dreiner (vi är fyra) så ja, det var därför jag var passagerare... Det kanske inte spelar så stor råll men ändå. 
Lite synd bara att det är mer fokus på.. öh... vet inte vad jag ska kalla det, men den där röda saken, istället för hjulet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0