21:49 Fors.

Dock är vattnet inte så rent så det ser ut som typ Cola eller nåt, hah...
 
CANON eos 600D - 1sek slutartid - ISO-100 - brännvidd 37mm
 
Jag såg till att kameran stog på räcket (har inget stativ, men det blir nästa införskaffning!) och satte på lång slutartid (en sekund). Sedan fokuserade jag på.. öh.. kommer inte riktigt ihåg, men jag tror jag fokuserade på eden där stenen. Och vattnet forsade såklart, så då blev det som det blev! Och kom ihåg: Om du har längre slutartid så kommer det mer ljus, och då kan man behöva ändra exponeringen i kameran, eventuellt efteråt. 
 
och jag kommer sluta med puss, Moa nu, hah, bara så ni vet... Det blir lite "stilrenare" och jag kommer inte orka lägga in den i varje inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0