15:03 Fotoprojekt i sommar

För att jag inte ska ha så tråkigt hela tiden nu på sommarlovet så satte jag och mamma ihop ett litet sommarprojekt till mig! Det är ett fotoprojekt, annars skulle jag inte lägga upp det här ;) Såhär hade vi tänkt:
 
Jag menar såklar Dag 2 - djur , men orkar inte ändra nu..
 
Dag 1 var idag, så det kommer upp senare idag! Jag tror jag ska välja mellan tre och sju av bilderna jag tar och lägger upp dem på bloggen. Då blir det inte för få och inte för många, runt fem bilder alltså. 
Jag vet inte om det blir måndag, tisdag onsdag osv. Det kanske blir måndag, tisdag, torsdag, söndag osv. Men ska i alla fall göra allihop! :)
 
Det kommer inte bara projekt-bilder på bloggen nu. Det är ju sommar, och då är det jättefint ute = mycket bilder!  Imorgon (tror jag) kommer det upp ett par bilder från när jag hittade smultron! c:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0