11:26 Lyckokaka.

It is better to be born lucky than rich.
Jag ökade kontrasten och konverterade den sedan till svartvit. 
 
Someone will make your heart beat a little faster on Saturday.
 
 
 
Inga effekter på demhär, endast beskurna. På den nedre bilden är det lite synd att hörnet på kakan inte är med... Märkte inte det förns jag förde över bilderna (och nu har jag ätit upp kakorna ^^), du skulle jag tagit någon ytterligare...
 
Och på alla bilderna så har jag klonat bort en skarv på väggen där bakom. Om man kollar noga så ser man det... Är inte värdens bästa på kloning ännu, men jag övar på!
 
.
 
Var på kinarestaurnang med mamma igår, och fick lyckokakor. Och jag fick mammas. Jag fotade ju lyckokaka i typ januari! Här är det inlägget! Se hur mycket bättre min nuvarande kamera är..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0