19:03 Dusch

Tog bara några bilder, ungefär tio stycken. Bara en blev bra dock, och den har jag typ överredigerat i picnik, men här är den :)



Tog den i duschen som ni ser ;) För har länge tänkt på att det skulle vara fint att ta en bild på duschen när den är som en fontän. Kommr nog att fotografera detta en gång till när jag har en medhjälpare av något slag ;) Nu fick jag stå själv och hålla i duschen samtidigt som jag aktade mig själv och kameran från vattnet.

Kom gärna med tips och kritik så blir det roligare för mig att blogga ♥




Kommentarer
Carro

haha, jag fotade i dushen också ganska nyligen xD <3

2012-01-31 @ 19:22:55
URL: http://rosettflikkorna.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0