16:28 Porträtt

För ett tag sedan när jag skulle till min vän Erika så lekte hon lite bland träden, haha. Bara medan vi väntade på Maria. Då passade jag på att ta en liten bild på henne :)



Knappt redigerad, bara beskuren och ändrat lite ljus, som vanligt :)
Om jag hade fått ändra lite på modellen (Erika) så skulle jag ha tagit av mössan, eller i alla fall skjutit den längre bak, för nu skymmer den nästan ögonen. Men hon ville inte så hemskt gärna bli fotograferad, även om hon gick med på det. Och då kanske hon inte pallade stå kvar när jag hade fixat mössan ^^ Eller så hade Maria kommit tillbaka, men jag gillar bilden i alla fall.
Vad tycker ni?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0