20:11 Vatten

I går fotade jag vatten/droppar som jag sa. Här är de bästa bilderna!

De är beskurna och de flesta är fixade lite med ljuset så det blir tydligare, annars så är det inget mer :)

Här kommer bilder som jag låtit kranen droppa ner i en röd matlåda med lite vatten i













Här är en bild som där jag hade slängt vatten i matlådan och fotograferade när det landade


Det blev väldigt mycket blänk i det, tyvärr, men jag gillar bilden i alla fall (:

Här är när jag låtit kranen spola vatten på mina fingrar så det bildade droppar


Dock blev det lite roligt här längst ner på bilden, men det förstör inte i alla fall...


Haha, det ser ut som att vattnet brinner x)

Vilken är din favorit?

Gott Nytt År förresten!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0