20:38 Effekter i Adobe Photoshop Elements 9

Hallå!
Någon frågade i en kommentar om jag kunde visa alla effekter i mitt Photoshop, vilket är Adobe Photoshop Elements 9. Jag tänkte att jag kunde göra det i olika inlägg. De flesta kommer vara tidsinställda då, så ni får kanske flera per dag, men det gör välö ingenting nu när jag har vart off så länge...
Aja, dessa bilder kommer effekterna vara på:
Haha gjorde mig rosahårig...
En liten egopic...
Aja dessa bilder kommer det vara effekter på. Lägger upp första i morgon eller på fredag och så fixar jag lite tidsinställda till framöver... Kanske inte världens mest intressantaste, men om det var någon som frågade så tänkte jag varför inte...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0