Välkommen till min nya fotoblogg!

Hej!

Jag heter Moa och detta är min nya fotoblogg. Jag kommer bara lägga upp foton här, coh kanske inte så ofta, men jag lägger in när jag har några nya foton.
Det kan också vara foton från bara händelser, som att jag åker på ett läger eller något så det blir halft en dagboksblogg också, men det kommer alltid vara foton med!

Jag önskar mig en systemkamera, eller i alla fall en bättre kamera än den jag har nu. Den är inte särskilt bra, men jag fotar mycket med mammas och pappas kamera som är bättre i alla fall!

Några av er kanske känner igen mig från SparrisBeauty, och det är för att jag är samma person ^^ Hahha, men jaja, jag gillar att fota också, så detta blir min fotoblogg. Min mailadress som ni kan maila saker till ang. bloggen är samma som till SparrisBeauty, sparrisbeautySNABELAgmail.com. Jag skriver inte med @ för då så kan det komma massa spam och sådant jobbigt ;)

Hoppas ni gillar min blogg i alla fall!

 




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0