16:26 Fotorundan: Naturfoton

Här kommer naturfotona! Ni ser hästarna i inlägget under.






Jag skulle ut för att fota frost, tänkte jag i gårkväll, men när jag vaknade (8) så kollade jag om det var någon frost därute. Det var det dock inte, men jag hittade lite :) Eftersom klockan bara var åtta somnade jag om ;)





















Så - vilken bild är finast? De flesta är redigerade som ni ser, men den översta och tredje översta har ingen effekt på sig. Den nedersta gjorde jag suddig omkring och skarpare på blomman för det var en hyfsad bild  tycker jag men det var dålig skärpa...
 Kommentera gärna!




Kommentarer
Carro

Fina! <3 Den första var cool, har du satt någon plast eller något framför linsen? Vet inte vilken jag gillar bäst. Haha! :)

Svar: nej det är en effekt ;)<3
Moa

2011-11-25 @ 20:09:17
URL: http://caarroosfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0