14:53

Har varit ute och fotat nu! Tog bara några bilder färre än 100, men bara lite mer än 40 bilder blev bra. Jag lägger faktiskt upp alla 40 ;) Ni kanske tycker det är jättemånga och inte orkar titta, men om ni vill så kan ni ge er tid åt det, för jag tycker inte det är särskilt många, eftersom att jag tog runt 100 bilder.

Många har effekter på sig, men inga "fusk-effekter" eller hur man ska kalla det. Bara effekter som gör en annan färg eller något sådant. Några har inte heller några effekter.

Förresten så vet jag inte varför jag tog kort på den första bilden här. Såg coolt ut med lite mörkare stenar antar jag ;)

Det blev ingen som jag blev såhär jättestolt över, men kommentera gärna vilken ni killar mest!








Viste inte att solrosor kunde bli såhär höga (hela syns inte, som ni ser, men den var kanske tre meter?) och själva blomman så stor?


















Den här gillar jag ♥ Den blev cool med effekten :)










































Cheka nästa inlägg (inlägget över) så kommer det en kort fotoskola.




Kommentarer
lotta

älskar näst sista !

2011-11-02 @ 15:50:40
URL: http://rosettflikkorna.wordpress.com
Mormorn

Va duktig du är!! Du både fotar bra, är duktig på att bearbeta bilderna och framför allt hittar du fina motiv och bra vinklar!

2011-11-03 @ 19:56:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0