21:27 Fotoshoot med Lotta

Eftersom jag inte har bloggat på ett tag kommer det bilder upp från början av oktober när jag och älskling var ute på fotoshoot! :D Detta är nästan bara bilder på henne, för det är med min kamera. Hon har nästan bara bilder på mig.










Denna är den enda som jag har en effekt på och det är en effekt som gör att det blir suddigt omkring det man vill ha skarpt.




































en bild på mig. Inte den finaste på mig på min kamera äns, men det råkade bli denna (;



Ingen bild är redigerad utom den som jag skrev det på, fast nästan alla är beskärda. Några har jag också ändrat ljuset på, bara så att det ska bli lite finare bild. Det är väl egentligen "fusk" men jag brukar göra det samtidigt som jag beskär bilderna.

Kommentera vilken som är finast!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0